Kategórie
 
 
 
 
 
 

Rezervácie v predajni

RÝCHLY NÁKUP V ALLTOYS

 

ALLTOYS, spol. s r.o.

Ciglianska cesta 13A,  971 01 Prievidza 

IČO: 31569323, IČ DPH: SK2020466987, DIČ: 2020466987

Spoločnosť zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Trenčín, vložka č. 2066/R, Živ. reg. 307-8251

 

Kontakt:

E-mailová adresa: iobchod@alltoys.sk

Tel.: +421 905 208 171

 

PREČO REZERVOVAŤ TOVAR V PREDAJNI?

  • Žiadne poplatky za doručenie
  • Tovar si môžete vybrať v pohodlí domova
  • Vaša rezervácia bude pripravená na vyzdvihnutie do 2 hodín (počas otváracích hodín výdajného miesta)
  • Tovar si môžete vyzdvihnúť vo svojej obľúbenej predajni, na ktorej je výrobok skladom

AKO POSTUPOVAŤ PRI REZERVÁCII V PREDAJNI

1. Vyberte si tovar, ktorý si prajete rezervovať

2. V detaile produktu kliknite na tlačidlo: "Rezervovať v predajni"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Vo formulári si vyberte predajňu, v ktorej si chcete tovar rezervovať

  • Ak si chcete rezervovať viac produktov naraz, pokračujte v nákupe tlačidlom: "Pokračovať v nákupe"
  • Ak máte záujem rezervovať si iba jeden produkt, kliknite na tlačidlo: "Rezervovať v predajni" s povinnosťou platby. Následne budete presmerovaný do pokladne. Upozorňujeme, že uvedený spôsob nákupu je naviazaný na online platbu cez GoPay bránu

4. Hneď, ako bude Vaša rezervácia pripravená, budeme Vás informovať prostredníctvom SMS správy

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

AKO BUDEM PLATIŤ ZA REZERVOVANÝ TOVAR?

Rezervácia tovaru je naviazaná na online platbu prostredníctvom GoPay brány. Platba v predajni cez pokladňu v tomto prípade nie je možná.

AKO MÁM POSTUPOVAŤ, KEĎ MI NEPREJDE PLATBA?

V tomto prípade je rezervácia neplatná a je potrebné si tovar rezervovať znova.

AKÉ CENY PLATIA PRE TOVAR PRI REZERVÁCII V PREDAJNI?

Pri rezervácií tovaru platia ceny, ktoré sú uvedené v detaile produktu na e-shope.

KEDY SI BUDEM MÔCŤ VYZDVIHNÚŤ REZERVOVANÉ VÝROBKY?

Rezerváciu pre Vás pripravíme do 2 hodín od objednania. Keď bude tovar pripravený, informujeme Vás o tom prostredníctvom SMS. Rezervácie uskutočnené mimo otváracích hodín predajne budú vybavené hneď, ako sa predajňa znovu otvorí.

ČO BUDEM K VYZDVIHNUTIU REZERVÁCIE POTREBOVAŤ?

Aby ste si rezervovaný tovar mohli prevziať, musíte uviesť Vaše meno a číslo rezervácie (objednávky), ktoré sme Vám zaslali v potvrdzujúcom e-maile.

DOKEDY SI MUSÍM REZERVÁCIU VYZDVIHNÚŤ?

Tovar máte zarezervovaný do 24 hodín od potvrdenia rezervácie v rámci otváracích hodín výdajného miesta. Rezerváciu nie je možné predlžovať.

MÔŽE SA STAŤ, ŽE REZERVOVANÝ TOVAR NEBUDE NA SKLADE?

Bohužiaľ, takáto situácia nastať môže. V tom prípade Vás bude kontaktovať zamestanec predajne a rezervácia bude stornovaná.

MÔŽEM REZERVÁCIU ZRUŠIŤ?

Áno, ak si budete priať rezerváciu zrušiť, kontaktujte priamo predajňu, v ktorej ste si rezerváciu vytvorili alebo si jednoducho rezervovaný tovar neprevezmite.

KEDY MI BUDÚ VRÁTENÉ PENIAZE PRI STORNE REZERVÁCIE?

V prípade, že bola rezervácia stornovaná, Vám budú peniaze vrátené naspäť na účet najneskôr do 10 dní.

AK SI REZERVUJEM TOVAR V PREDAJNI, DOKEDY MÁM PRÁVO ZAKÚPENÝ TOVAR VRÁTIŤ?

Pre rezerváciu platia pri vrátení tovaru rovnaké pravidlá ako pri nákupe na našom e-shope.To znamená, že zakúpený tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia v neporušenom stave. Pre odstúpenie od zmluvy budete potrebovať faktúru a vypísaný formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete TU.

AKO MÁM POSTUPOVAŤ, KEĎ CHCEM REZERVOVANÝ TOVAR REKLAMOVAŤ?

Reklamovaný tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom pošlite na adresu centrály: ALLTOYS s.r.o. Ciglianska cesta 13A, 97101 Prievidza, prípadne na ktorúkoľvek predajňu ALLTOYS. Reklamačný formulár nájdete TU.

NA KOHO SA MÁM OBRÁTIŤ, AK ZADÁM PRI REZERVÁCII NESPRÁVNE KONTAKTNÉ ÚDAJE?

V prípade, že pri rezervácii tovaru zadáte nesprávne telefónne číslo alebo e-mail, kontaktujte predajňu, v ktorej ste si tovar rezervovali. Kontakt na predajne nájdete TU. V prípade nesprávneho telefónneho čísla, Vás naši zamestnanci nebudú môcť kontaktovať ohľadom Vašej rezervácie.

KOHO MÁM KONTAKTOVAŤ, AK MÁM ĎALŠIE OTÁZKY?

V prípade otázok môžete kontaktovať pracovníkov internetového obchodu ALLTOYS na telefónnom čísle: +421 905 208 171 alebo na e-mailovej adrese: iobchod@alltoys.sk. 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia