Kategórie
 
 
 
 
 
 

Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky týkajúce sa eshopu www.alltoys.sk

 

Môžem spraviť objednávku aj telefonicky?

Áno. Stačí zavolať na tel.číslo +421905208171. Pre urýchlenie dokončenia objednávky Vám odporúčame poznať kód produktu pre lepšiu identifikáciu. Upozornenie: telefonickú  objednávku nie je možné zaplatiť online formou, na výber je len dobierka a platba bankovým prevodom na účet spoločnosti ALLTOYS.

Neprišiel mi potvrdzovací email.

Skontrolujte si SPAM. Ďalším dôvodom môže byť aj chybne zadaný email. Pokiaľ si nie ste istý zavolajte na našu zákaznícku linku: +421905208171 alebo sa informujte na emaile iobchod@alltoys.sk.

Nejde mi odoslať objednávka. Čo mám urobiť?

Skúste webovú stránku znovu načítať alebo vymazať cookies. Ak problémy pretrvávajú, zavolajte na našu zákaznícku linku +421905208171 a my s vami objednávku radi vytvoríme po telefóne.

Zlyhala mi platba. Čo s tým?

Ak Vám z rôznych dôvodov zlyhá platba, máte viac možnosti. Ak ste odoslali objednávku ako registrovaný zákazník, tak po prihlásení sa do účtu, môžete vyvolať akciu na zaplatenie objednávky.

Úhradu objednávky môžete vykonať aj bankovým prevodom na číslo účtu spoločnosti ALLTOYS: SK56 1100 0000 0026 2054 1990.  Pri platbe použite identifikáciu ako variabilný symbol číslo objednávky.

Pokiaľ chcete zmeniť platbu na dobierku, kontaktujte našu zákaznícku linku na telefónnom čísle +421905208171, alebo na e-maile iobchod@alltoys.sk a my vám radi platbu zmeníme.

Ako mám stornovať objednávku?

Kontaktujte našu zákaznícku linku +421905208171 alebo na e-maile iobchod@alltoys.sk a my vám objednávku stornujeme.

Koľko stojí doprava v eshope?

Všetky informácie o doprave a platbe nájdete v sekcii Doprava a platba.

Máte poškodený obsah zásielky?

Kontaktujte našu zákaznícku linku +421905208171 alebo na e-maile iobchod@alltoys.sk.  Pokiaľ budeme mať dostupný kus, bezplatne Vám ho vymeníme.

Ako spresním požiadavky ohľadom objednávky?

Pre upresnenie alebo doplnenie ďalších informácií ohľadom Vašej objednávky využite "Poznámku k objednávke", ktorá sa nachádza v objednávkovom formulári.

Ako môžem odstúpiť od zmluvy kúpeného tovaru cez internetový obchod?

Po splnení podmienok môžete odstúpiť od zmluvy informovaním na e-mail: iobchod@alltoys a následne zaslaním vyplneného formulára spolu s tovarom na adresu centrály: ALLTOYS s.r.o. Ciglianska cesta 13A, 97101 Prievidza.

Kde nájdem formulár na odstúpenie od zmluvy?

Formulár na odstúpenie od zmluvy v PDF nájdete tu.

Aké sú podmienky na odstúpenie od zmluvy kúpeného tovaru cez internetový obchod?

Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Upozornenie: Dovoľujeme si upozorniť zákazníkov, že v prípade vráteného tovaru v inom ako neporušenom stave a obale, je zákazník povinný nahradiť spoločnosti ALLTOYS hlavne náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare.

Ako mám reklamovať tovar zakúpený cez internetový obchod?

Reklamovaný tovar spolu s vyplnením reklamačným formulárom pošlite na adresu centrály: ALLTOYS s.r.o. Ciglianska cesta 13A, 97101 Prievidza.

Kde nájdem reklamačný formulár?

Reklamačný formulár v PDF nájdete tu.

 

Najčastejšie otázky týkajúce sa kamenných predajní ALLTOYS

 

Chcem zistiť základné informácie o predajniach (tel. číslo, otváracie hodiny..)

Všetky informácie týkajúcich sa konkrétnej predajne nájdete v kategórii predajne.

Ako zistím, či je tovar dostupný v konkrétnej predajni?

Po kliknutí na konkrétny produkt sa otvorí karta so základnými informáciami o produkte. Kliknite na tlačítko Zobraziť dostupnosť v predajniach a uvidíte či sa daný produkt nachádza v konkrétnej predajni.  

Môžem vrátiť tovar zakúpený v kamennej predajni?

Tovar zakúpený v kamennej predajni môžete vymeniť za iný tovar do 5 kalendárnych dní od nákupu. V prípade, že nemáte záujem o výmenu konkrétneho produktu, bude Vám ponúknutá náhrada vo forme nákupnej poukážky.

Ako môžem reklamovať tovar zakúpený v predajni?

Každému tovaru (pokiaľ nie je dohodnuté inak) zodpovedá 2-ročná záručná doba. Počas tejto doby môžete tovar zakúpený v predajniach ALLTOYS reklamovať. Pre vybavenie reklamácie potrebujete doklad k kúpe (pokladničný blok). Reklamáciu je možné vybaviť v ktorejkoľvek predajni ALLTOYS v rámci Slovenska.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia